Kata Pembukaan

Khamis, 1 Ogos 2013

Posing Sakan

Assalamualaikum semua...yo yo yo bertemu kembali.. Hari ini nak kongsi gambar raya kat tempat kerja plak..maklumlah semua di fikiran masing2 dah teringat kat kampong halaman masing2..bukan main semua pandai posing diorang ni semua..hahah..yang penting diorg semua cool baik orang bawahan atau orang atasan.. bawah ni aku letak la dulu gambar-gambar kawan-kawan aku dulu..huhuhuh..kemudian baru gambar bersama pengarah.. pepepon memang terbaik.. so tgk la gambar ni dulu yer..










Ni la gambar2nyer kemain diorang berposing kan..huhhu..

ok lepas ni aku nak share pulak gambar beramai-ramai Bahagian Khidmat Pengurusan dan Sumber manusia dengan orang atasan dari gred tinggi hingga la gred bawah..  kemain diorg semua..hahaha...
so korang tengok la yer..







ok..siap da upload semua gambar..ni je yang mampu letak gambar-gambar ni nak letak bayank tak cukup ruang..ni lah wajah unit aku..huhuh.. oleh itu aku ucapkankan selamat hari raya kepada diorang semua..
tu jer tuk hari ini.. assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan