Kata Pembukaan

Sabtu, 29 Disember 2012

Diri Aku

Salam Semua...Boring da aku..
Disini Aku nk cerita pasal diri aku sendiri...

Aku seorang yang simple aja dan mudah berkawan dengan orang..tapi aku tgk juga kawan tu macam mana...boleh masuk ke tak..yang mana kenal aku diroang akan tahu perangai aku macam mana..aku suka enjoy dengan kawan-kawan tapi tengok mood juga..kalau mood ok , ok la aku..hahaha...tengok juga enjoy yang macam mana..tak ada lah sampai enjoy sakan tak ingat dunia..Aku ni suka pendam masalah yang aku hadapi dan aku tak akan sesekali tunjukkan..melainkan diorang kawan yang boleh aku percaya aku akan kongsi..aku memang susah nak cerita dekat orang masalah aku..aku tak nak bagi beban aku kat diorang.. aku akan cuba selesaikan masalah walau pon ianya sukar.. sapa yang nak kenal aku letakkan gambar aku


hahhh..itu la gambar aku..masa tu dekat kota kinabalu..sambung balik..Aku ada prinsip hidup aku...Prinsip tu lah yang memberikan aku semangat dan kekuatan pada aku tambah lagi aku ada kawan-kawan yang banyak bagi support dekat aku..aku beryukur ada kawan-kawan seperti itu..aku ni jenis yang menghargai orang.. Orang baik dengan aku , aku baik dengan orang..dan aku tahu semua orang tak sempurna termasuk aku..Tapi bagi aku , aku cuma mahu kejar kehidupan aku setakat aku mampu..jika tak mampu aku tak putus asa...aku akan cari jalan lain itu la cara aku..Aku sekarang gembira dengan keadaan aku sekarang yang hidup sederhana tak lebih dan tak kurang..Lagi pon aku sudah dididik hidup susah dahulu dan aku cuba untuk mengubah hidup aku supaya tidak jadi macam dulu..Aku banyak belajar erti kehidupan sebelum ini dan aku tahu aku mampu mengubahnya samada cepat atau lambat je yang tinggal..dari situ akan membuatkan aku lebih gigih mengejar cita-cita aku yang aku idam-idamkan..dan aku percaya pada rezeki dan aku tahu juga apa yang berlaku pada diri aku hanyalah ujian dan dugaan..Aku harap sangat apa yang aku inginkan dalam hidup aku akan tercapai kelak..aku mampu merancang dan selebihnya hanya takdir akan tentukan hidup aku...hmmm....aku pn da tak tahu dah nak cite apa lagi , nak ikut lau cite A samapi Z mmg tak akan habis..Ni sekadar cerita yang simple aja aku post kan pasal diri aku..huhuhu..

Aku nak keluar pergi makan dulu
assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan