Kata Pembukaan

Ahad, 27 Januari 2013

Mencari sesuatu

Haii semua..selamat petang..lama tak update blog..biasalah busy sampai tak ada masa...

Hari ini aku tak tahu nak kongsi apa? Kepala tengah pusing2..ialah sekarang ni aku tengah mencari sesuatu dalam hidup aku yang masih belum aku perolehi..ialah umur makin lama makin meningkat hahaha..apa apa pun aku tetap akan berusaha untuk mencarinya demi masa depan aku..aku tak akan mengalah selagi aku mampu akan aku teruskan cuma samada cepat atau lambat saja..adehhh...lumrah kehidupan sering bermain dibenak fikiran aku ini..Kalau nak diikutkan macam-macam yang bermain dikepala aku ni...

Masa berlalu begitu pantas sekali tanpa aku sedari aku telah banyak ketinggalan mengejar kehidupan yang sempurna didalam arus kehidupan yang semakin moden..bila aku memikirkan aku berasa diri aku ini adalah  seorang insan yang rugi..apa pon tak boleh..huhuhu..aduyai..Dapatkah aku mencari dan mengejar sesuatu yang aku idamkan dln hidup aku ini..hanya berserah sahaja yang mmpu aku buat sambil menunggu kebahagian dalam hidup aku yang serba kekurangan..semua orang dalam dunia ini mesti mencarinya betul tak..mustahil tidak ada.? Dan semua orang ade kelemahan dan kelebihan yang tersendiri..huhuhu...

Sekarang ini aku berasa diri aku terasa kosong dan tidak menpunyai apa apa yang boleh membuat diri aku bahagia..alangkah indahnya jika aku memilikinya..huhhh..tapi aku tetap teruskan pencarian aku walau sukar macam mana sekali pun tetap aku redah itu lah yang perlu aku lakukan...Insyaallah dimana ada kemahuan disitu ada jalan untuk aku laluinya.. Harap apa yang aku cari selama ini akan aku milikinya suatu hari nanti.. Hmmmm..
Itu je lah yang dapat aku coretkan pada petang yang mendung tunggu masa nak hujan.. Hahahaha..

Aku undur diri dulu..assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan