Kata Pembukaan

Selasa, 1 Januari 2013

Azam tahun 2013

Salam Semua dan selamat malam..

Tahun baru azam aku pon baru , sebut pasal azam ni semua orang ada azam dan impan masing-masing dalam hidup betul tak..Azam aku untuk tahun baru yang bermula hari ini sudah aku listkan dalam diari kecil aku supaya aku dapat tahu apa yang aku mahu untuk tahun ini dapat aku merealisasikan impian aku...Azam aku untuk tahun ini adalah aku mahu memiliki sebuah rumah dan ada rezeki lain aku mahu berkahwin dengan orang yang aku sayang dan yang aku cintai..itulah azam aku..besarkan azam aku namun itu semua tidak akan halang aku untuk mencapai sekiranya aku berusaha dengan gigih untuk mendapatkan semua yang aku impikan dalam tahun ini pendek kata bermula lah pejuangan aku demi mencarinya..selagi aku boleh kejar akan ku kejar sampai aku dapat..yang penting aku perlu sabar dan yakin akan semua untuk aku laluinya sepanjang tahun ini..

Aku sedar azam yang aku simpan ini amat besar bagi aku untuk mencapainya tapi aku percaya pada rezeki , jika rezeki itu memihak padak aku alhamdulillah sebab apa yang aku mahu menjadi kenyataan..ceh wah..begitu semangatnya aku ini..maklumlah umur da meningkat itu lah sebabnya azam aku tahun ni besar berbanding dengan tahun yang lepas-lepas, cuma samada aku boleh atau tidak aja ermmm..tapi aku yakin pada diri aku yang aku boleh dapatkannya itu janji aku..semua orang ingin memiliki rumah dan mahu berkahwin betul tak..mustahil lah orang itu tak nak..apa-apa pon tepuk dada tanyalah hati..aku harap sangat tahun ini tahun yang begitu bermakna bagi aku tidak kira lah apa cabaran yang datang sekali pon yang perlu aku lalui , yang penting niat.. jangan hangat-hangat tahi ayam sudah aku ni...huhhhhh....sedih nanti aku...hahahaha..apa yang penting berkerja keras , da mengarut da aku ni abaikan yang tu huhuu..

Asalkan tahun ini aku akan dapatkannya insyaallah mudah-mudahan akan termakbul lah impian dan azam aku untuk tahun 2013 ini  serta aku berdoa pada yang maha esa permudahkan segala urusan aku ini..amin..itu je la yang dapat aku kongsikan azam aku tu..huhu..selamat malam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan